2012. február 29., szerda

Lego minotaurus játékszabály *

Nokia 3600 slide - Jelenlegi ára: 3 401 Ft
Nokiás dobozban : ),  Nokia 3600 slide! 2008. decemberében vásároltam, doboza, papírjai, töltője megvan, USB kábel megvan hozzá, van benne egy 512 Mb-os miniSD kártya, rajta térképek (egész jól használható, csak GPS nincs a telefonban), plusz egy szinte új fülhallgató, egyszer-kétszer használtam. A többi paraméter a leírásnak megfelelő. Jó képeket készít a beépített vakuval, 640x480 felbontásban videót is, van médialejátszója, kellemes kis készülék.
A külseje erősen kopottas! Lepattogott róla a "zongoralakk" java része, hátul átlagosan kopott a műanyag. Billentyűzete jó, világítása is, leszámítva, hogy valami befolyt az LCD-jére és azóta egy kicsit foltos maradt a kijelző, meg hogy az évek alatt telement kosszal a billentyűzet. Biztos le lehet törölni valahogyan, csak én nem tudtam, hogy kell leszedni az előlapját.
Összességében kellemes készülék, funkcionálisan jó, kiegészítőit tekintve hibátlan, hosszú akksi üzemidővel rendelkezik, de a külseje elég kopott. A kijelzője nem halvány, csak vakuval készítettem a fotókat, ezért tűnik annak. Az egyik képnél kikapcsoltam a vakut, azon látszik, hogy rendesen meg van világítva az LCD.
Jó licitálást kívánok!


Jelenlegi ára: 3 401 Ft

Az aukció vége: 2012-02-28 00:46
. Nokia 3600 slide - Jelenlegi ára: 3 401 Ft

Fontos